IndexPortaalKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

I'm close, but not close enough

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Jewel
Admin

Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 19-01-17
Leeftijd : 19

BerichtOnderwerp: I'm close, but not close enough   za feb 11, 2017 8:05 pm

Snowdreamer

´Waar was ik?´ Dat was de vraag wat in mijn hoofd bleef rond dwalen. Het was een koud donker bos waar geen leven in zat. Deze ruwe plek kon nooit de Northern Lights vallei zijn, dat kon niet! Met grote ogen keek ik toe hoe duister dit bos was. Ik kon geen straaltje zonneschijn zien. Deze plek benauwde mij, er hing een angstaanjagende sfeer. Ik probeerde rustig door te stappen zonder de duisternis in te kijken. ´Je kan het Snowdreamer, je kan het!´ Zei ik aanmoedigt tegen mijzelf. Plotseling hoorde ik iets ritselen tussen de bladeren. Verschikt keek ik op. ´Is daar iemand?´ vroeg ik met een schorre trillende stem. Ik voelde hoe mijn spieren stijf worden, ze waren klaar om te vluchten.

Emmaa

Aantal berichten : 8
Leeftijd : 15

BerichtOnderwerp: Re: I'm close, but not close enough   za feb 11, 2017 8:14 pm

Met een opgeheven hoofd stapte ik door de duistere woud heen. hoe moedig ik ook probeerde te zijn, ik voelde me angstig. Ik keek om heen maar ik zag niet meer dan een duistere sfeer die ik om me heen  voelde. Ik liep door zwaar beboste stukken waar geen uitweg in te vinden was. Uit het niets hoorde ik angstige stem 'is daar iemand?" zeggen.
Ik keek nieuwsgierig om me heen en ik zag door de dichte struikgewas een gedaante, die steeds dichterbij kwam.

Jewel
Admin

BerichtOnderwerp: Re: I'm close, but not close enough   za feb 11, 2017 8:21 pm

Met angstige ogen zag ik een gedaante dichterbij komen. ´Wie ben jij?´ Schreeuwde ik van de spanning. Ik probeerde weg te vluchten alleen kon ik nergens naar toe. Ik zat gevangen tussen de hoge dennenbomen. Mijn hart klopte in mijn keel en ik voelde hoe mijn hele lichaam samen spannen. De gedaante werd steeds duidelijker, op een gegeven moment zag ik twee heldere blauwen ogen mij aan staren. Ik zag de contouren van een elegant paard. Even stokte mijn adem in mijn keel. ´W,wie ben jij? En wat doe jij hier in zo´n gevaarlijk woud?´

Emmaa

BerichtOnderwerp: Re: I'm close, but not close enough   za feb 11, 2017 8:30 pm

De gedaante werd steeds zichtbaarder, tot mijn schrik zag ik dat het een paard was. Het was een sneeuwwitte merrie, haar hele lichaam was versierd met zwarte stipjes. Ik zag hoe huiverig ze was en ik stelde me voor om haar geruststellen . Ik hoorde haar wat zeggen ik antwoorde: 'Defender'. 'Voor die andere vraag wist ik zelf de antwoord ook niet op'. Ik zag een schichtig maar moedig paard voor me staan'. Haar helder blauwe ogen keken mij angstig aan en ik zag hoe haar borstkast hevig te keer ging. 'Wat maakt jou, dat je zo bang bent?'
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Jewel
Admin

BerichtOnderwerp: Re: I'm close, but not close enough   ma feb 20, 2017 10:24 pm

Snowdreamer

Ik liet haar naam even tot me komen. De naam deed haar zeker eer aan, ze straalde een en al moed uit. Het was een grappig contrast als je het vergeleek met het duistere en zielloze bos waar we ons in bevonden. Vooral als je het vergeleek met mij, ik voelde hoe mijn benen trilde van angst. ´Wat maakt jou, dat je zo bang bent?´ bleef ook door mijn hoofd rondtollen. Defender bleef mij al die tijd nieuwsgierig aankijken. ´Ehm, tja ik weet niet zo goed wat mij bang maakt, ik denk dit duistere bos.´ Ik keek nog eens rond, ja het bos maakte mij bang. Er hing gewoon een angstaanjagende sfeer alsof er ieder moment iets verschrikkelijks kon gebeuren. ´Zullen we samen verder reizen? Want in je eentje door dit bos dwalen is te gevaarlijk.´

Emmaa

BerichtOnderwerp: Re: I'm close, but not close enough   do feb 23, 2017 10:46 pm

Ik knikte en ik wist dat ik beter af was met haar aan mijn zijde. 'Als we samen willen reizen, moeten we nu weg, het wordt donker' zei ik met een opgehesen stem. Ik zag de voldoening in haar ogen en we maakte dat weg kwamen. In de tijd dat we verder liepen kwam ik meer over hasr te weten en ik bewonderde haar courage. ik wist dat deze reis door deze donkere bos lang zou worden. Ook al leek snowdreamer overmoedigd ik wist dat ik haar moest beschermen voor het zekere en onzekere.

Jewel
Admin

BerichtOnderwerp: Re: I'm close, but not close enough   vr feb 24, 2017 12:30 am

Snowdreamer

´Als we samen willen reizen, moeten we nu weg.´ Met die woorden hadden we de angstaanjagende plek verlaten. Defender had ook gelijk, kort na ons vertrek had de maan zijn positie in de donkere nacht ingenomen. Het was een verademing dat ik een reisgenoot had gevonden. Samen sta je toch sterker. Maar toch steeds voelde ik een beklemmende gevoel wat mij maar niet met rust kon laten. Ik haalde diep adem, mijn longen werden gevuld met de kille boslucht. Ook al werkte dit woud op mijn zenuwen het was adembenemend mooi hoe de maan over het woud scheen. De dennennaalden werden lichtjes verlicht door de maan. Eventjes was er geen beklemmend gevoel of angstige gedachtes, er was alleen dit magische moment wat de natuur mij geschonken had.

Emmaa

BerichtOnderwerp: Re: I'm close, but not close enough   di maa 07, 2017 9:46 pm

Uitgeput stopte ik bij een adembenemde grote eik die woest de weg versperde. Na de lange dagen  die we hadden  gelopen voelde ik mee steeds benauwder worden, we zaten nog steeds vast in het duistere woud. Ook al had ik een reisgenoot aan mijn zijde, de reis zat me toch niet zo lekker. Ik had steeds het gevoel dat we achtervolgt werden en je kreeg gewoon de kriebels van dit bos. Zuchtend keek ik naar snowdreamer, ik zag dat ze ook helemaal gesloopt was en ik volgte haar versnellende hartslag. 'Misschien is het beter als we hier de  nacht doorbrengen, we hebben al onze energie voor morgen nodig' zei ik met een fronsend gezicht. Ik had gedacht dat Snowdreamer in discussie ging, maar in plaats van dat zei de dat ik gelijk had. Waarnschijnlijk had ze gewoon geen puf meer om sowieso nog iets uit te brengen, ook al wist ze hoe gevaarlijk deze nacht zou worden

Jewel
Admin

BerichtOnderwerp: Re: I'm close, but not close enough   wo maa 08, 2017 6:32 pm

Snowdreamer

We stonden beide zwijgend naar de eeuwenoude eik te kijken. Hoe kon zoiets moois in zo'n duistere plek leven? We hadden dagen gestapt of gedraafd, voor galopperen hadden we beide geen puf voor. Ik liet vermoeid mijn hoofd hangen, ik zag hoe de wind met mijn manen speelde. Eventjes schudde ik mijn hoofd zodat al mijn manen mee danste. 'Misschien is het beter als we hier de nacht doorbrengen, we hebben onze energie voor morgen nodig.' Hoorde ik Defender voorstellen. Ik brieste even. 'Ja daar heb je gelijk in, dat is handiger.' Maar diep in mijn hart zou ik het liefst weg galopperen uit dit griezelige woud. Oh, ik snakte naar een relaxte arbeidsgalop. Ik kon dan eindelijk mijn benen strekken en de wind door mijn haren voelen. Het liefst zou ik willen galopperen in de Northern Lights heuvels. Ik had gehoord dat ze daar de mooiste uitgestrekte heuvels hebben. Zuchtend keek ik om mij heen. Hoelang moest ik hier nog blijven? 'Zeg Defender, waar kom jij eigenlijk vandaan?'

Emmaa

BerichtOnderwerp: Re: I'm close, but not close enough   vr maa 17, 2017 10:12 pm

'ik stam af van De Watervallen, het is daar adembenemend.' zei ik briesend. 'jij komt van de Snow Mountains vandaan of niet soms?' ik zag dat ze zich af vroeg hoe ik daarbij kwam. 'je hebt de kenmerken van iemand uit de Snow Mountains'. Je zag dat Snow Dreamer's spieren verkrampte en haar gezicht betrok. Door haar onverwachte reactie borrelde er alleen maar meer vragen op, en ik was ook van plan om ze te gaan stellen. 'Hoe komt d-da... opeens hoorde ik een hevige gehinnik achter me, mijn oren gingen plat naar achter en me gezicht nam een angstige blik aan.

Jewel
Admin

BerichtOnderwerp: Re: I'm close, but not close enough   vr maa 17, 2017 10:30 pm

I bring death with me.

Ik wist al een tijd dat we bezoekers hadden, ik voelde hun reine energie. De dennenbomen hadden me erin gefluisterd. Bij het horen van het nieuws kon ik al bijna het bloed in mijn mond proeven.  Na dagen door het woud dwalen had ik ze gevonden. Ze stonden bij de eik, de doorgang naar de Northern Lights vallei. Ik hield ze nauw in de gaten. De geur van reinheid vulde mijn neusgaten waardoor ik mijn lippen aflikte. Ik had al in geen tijden reine zielen gegeten. Ik moest in mezelf lachen; dwazen dat het zijn. Ik schraapte met mijn ijzer zware hoef door de grond en ik liet mijn ijzingwekkende gehinnik horen. Het signaal om aan te vallen..

Jewel
Admin

BerichtOnderwerp: Re: I'm close, but not close enough   vr maa 17, 2017 11:05 pm

Snowdreamer

'Ik stam af van De Watervallen, het is daar adembenemend.' Zei Defender briesend. De watervallen dacht ik, ja die plek stond zeker bekend als prachtig. Hoe zou het toch zijn om daar te leven? Je hebt nooit te maken met kou of sneeuw. Je hebt daar sappig gras en zachte temperaturen. Ik kon bijna het water al horen stromen. 'Jij komt van de Snow Mountains of niet soms?' Verschrikt keek ik op. 'Hoe weet je dat?' Klonk er van diep uit mijn keel. Ik wou niet aan die ontzielde vallei terug denken. Maar toch zag ik al de enorme stoffige kale bergen die eenzaam richting de horizon staan.  'Je hebt de kenmerken van een paard uit de Snow Mountains'. Zwijgend keek Defender aan, ik voelde hoe de rillingen over mijn lichaam gingen. Ik voelde aan de intense blik van Defender dat ze wou doorvragen. 'Hoe komt d-da..' Defenders vraag werd onderbroken door een angstaanjagende kreet.

Emmaa

BerichtOnderwerp: Re: I'm close, but not close enough   vr maa 17, 2017 11:26 pm

een zwarte gedaante raasde als een flits langs me heen, ik voelde opeens een aanstekelijke pijn door mijn lichaam heen gaan. ik schreeuwde het uit van de pijn en ik zag Snow Dreamer geschokt naar mijn borst kijken. ik zag in mijn verschikking dat ik gewond was aan mijn borst, een diepe snee die mijn hele borst bedekte en waar vers bloed uit liep.'Snow Dreamer we moeten maken dat we wegkomen!' voor dat ik nog iets uit kon brengen, zakte in verslagen door mijn benen heen. 'Snow Dreamer galoppeer zo had als je kan! Maak dat je hier weg komt.'

Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: I'm close, but not close enough   

Terug naar boven Go down

I'm close, but not close enough
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
NorthernLights :: The Forbidden valley :: Het Duistere Woud.-
Ga naar: